Voor het terughalen van producten die onder garantie vallen, maken wij gebruik van UPS retour service. Ook voor het terugsturen van een product binnen de 14 dagen bedenktijd, kun je gebruik maken van onze UPS retourservice. Wij maken dan een zending aan bij UPS, en laten je per e-mail weten wat de kosten hiervoor zullen zijn. Deze komen als je je hebt bedacht over je aankoop immers voor jou rekening, en zullen dus in mindering worden gebracht op het terug te storten aankoopbedrag. Ben je hiermee akkoord, dan ontvang je een verzendlabel per e-mail. Dit kun je dan bevestigen op het pakket. Zorg ervoor dat het product goed verpakt is, zodat het in goede staat bij ons aankomt. Vervolgens kun je het pakket met verzendlabel afgeven bij een UPS Access Point. In de mail met het verzendlabel zullen we enkele suggesties doen voor adressen bij jou in de buurt, op basis van het afleveradres van je oorspronkelijke bestelling. Eventueel kun je op de website van UPS zoeken naar een ander UPS Access Point dat voor jou handiger is.
Wanneer je zelf een product naar ons wilt terugsturen met een andere, voordeligere service, dan kan dat in goed overleg ook. Maar stuur in geen geval zomaar een product terug, zonder dat je daarvoor van ons toestemming hebt gekregen.
Als je iets hebt besteld bij een webwinkel, heb je vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kun je, zonder opgaaf van redenen, afzien van je koop.
Je kunt niet alles wat je online koopt retourneren. Voor sommige producten geldt geen bedenktijd, zoals artikelen die afgeprijsd zijn, en producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals onder andere magische truffels en growkitjes. Hardware, zoals bijvoorbeeld vaporizers en kweektenten, en daarbij behorende accessoires en onderdelen, vallen niet onder de regels van de bedenktijd / kunnen niet geretourneerd worden, als de originele verpakking geopend is.
Je moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wilt houden. Je mag de verpakking openmaken om het product te bekijken, mits je dit netjes doet.
Verpakkingen van voedingssupplementen en kruiden kunnen na openen niet meer geretourneerd worden, in verband met de voedselveiligheid!
Je mag het product niet daadwerkelijk gebruiken als je nog niet weet of je het houdt. Sirius mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan dat niet nodig was om het te kunnen beoordelen.
Als je bij Sirius iets bestelt, heb je recht op een goed product. Een product is ondeugdelijk als het bijvoorbeeld niet compleet is, beschadigd, kapot of niet werkt. Als je een ondeugdelijk product hebt ontvangen, neem dan eerst contact met ons op zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
Als de bedenktijd voorbij is moet je bij een ondeugdelijk product eerst contact opnemen met ons en wachten op bevestiging, alvorens te retourneren.
Houd rekening met de wetgeving van het land waar je je bestellingen naartoe wil laten sturen. Onze webshop is onderhevig aan de Nederlandse wet.
Door op Doorgaan te klikken, bevestig je dat je 18 jaar of ouder bent en dat je notie hebt genomen van en akkoord bent met onze waarschuwing betreffende de van toepassing zijnde wetgeving.
Onze fysieke Sirius Smart Shops zijn ook OPEN
in Roermond NL Hamstraat 15
en Maastricht NL Oude Tweebergenpoort 7A
en Venlo NL Kleine Beekstraat 5